ALKALİ ÇİNKO-NİKEL KAPLAMA PROSESİ; TAM OTOMATİK ASKI VE TAMBUR HATTI
Alkali ve asitli çinko kaplamaya göre 5 kat daha fazla korozyon direnci sağlayan çinko-nikel kaplama bu anlamda otomotiv sektörünün gözdesidir. Alkali çinko-nikel kaplama prosesi homojen kaplama ve eşit nikel dağılımı göstermektedir. Neden Alkali Çinko-Nikel Kaplama? ● Yüksek ısı şartlarına uygunluk, ● Otomotiv sektöründe yükselen garanti sürelerine cevap olarak çinko ve düşük çinko alaşımları (Çinko-Kobalt, Çinko-Demir) yerine 5 kat daha fazla korozyon dayanımı sağlayan çinko-nikel kaplama günümüzde vazgeçilmez alternatif haline gelmiştir. ● ASTM B117 Neutral Salt Sprey (Tuz Testi) şartlarında 240 saat beyaz pas (WR) ve 600-1500 saat aralığında kırmızı pas (RR) özelliği ile düşük kaplama kalınlıklarında bile çok iyi korozyon dayanımı göstermektedir. Kaplama işlemi sonrasında +3 değerlikli pasivasyon ve top coat (inorganik lak) kaplama uygulanabilmektedir. Çevre dostu olan Alkali Çinko-Nikel kaplama prosesi RoSH ve REACH kriterlerine tam uyum sağlamaktadır. |
Bu Web Sitesi T.C Zafer Kalkınma Ajansı’nın desteklediği “Tambur Hattı alarak, Bölge'de olmayan Otomasyon Tambur Alkalı Çınko ve Çinko-Nikel kaplama yapılması, Kalitenin arttırılması” projesi kapsamında hazırlanmıştır. İçerik ile ilgili tek sorumluluk Manisa Kaplama Pres San. Tic. Ltd.Şti’ne aittir ve T.C. Zafer Kalkınma Ajansı’nın görüşlerini yansıtmaz.
Kullanım Şartları | Tüm Haklari Saklidir ® 2013 Kopyalanamaz Bilgi kurumsalbilgisayar.com |